Specialista/specialistka klientského servisu

Olomouc
Užíváte si komunikaci s lidmi?
Je pro Vás na prvním místě spokojenost lidí kolem Vás a kvalita Vaší práce?
Máte rádi náročnou práci a neustálý rozvoj?

Hledáme specialistu/specialistku klientského servisu, kterému bude velmi záležet na tom, aby každý náš nový i stávající klient vždy věděl, že je u nás v dobrých rukou.

Jaká práce a jaká dobrodružství Vás čekají?

denní kontakt se stávajícími i novými klienty - telefonicky, emailem i na osobních schůzkách
aktivní pomoc novým klientům při aktivaci a nastavení služeb
práce v několika informačních systémech
aktivní spolupráce na inovačních projektech
spolupráce s účetním i IT týmem
úzká spolupráce s marketingem a vedením firmy
...a mnoho dalšího

Jaké by měly být Vaše schopnosti a možnosti?

velmi dobré komunikační schopnosti (práce se stovkami kontaktů)
excelentní organizační schopnosti
schopnost týmové spolupráce
osobní přístup k veškeré práci - jde o velkou odpovědnost
znalost AJ - schopnost komunikace s klienty (není podmínkou, avšak výhodou)
řidičský průkaz sk. B (není podmínkou)
znalosti práce v informačních systémech

Co nabízíme?

zajímavé a adekvátní platové ohodnocení
příjemné kanceláře a spolupráci v dobrém týmu
zaměstnanecké výhody (stravenky v hodnotě 115,- Kč, sick days, výuka cizího jazyka, dovolená navíc – po odpracovaných letech, příspěvky na volnočasové aktivity...)
a především pestrou práci, zkušenosti a nové výzvy!


Zajímá Vás tato pozice?
Zašlete tedy Váš životopis a motivační dopis.

Kontakt:

e-mail: zamestnani@uol.cz