Parodie na mámy i brambůrkový horoskop. České firmy houfně zamířily na TikTok a loví mladé zákazníky

Která příchuť brambůrek se hodí k jednotlivým znamením horoskopu? „K vodnáři česnekové, beranovi hořčicové, k váhám jemně solené.“ Video na tiktokovém profilu firmy Hobžovy brambůrky, kde hraje na podkladu rapová píseň, se snaží takto pobavit a zároveň oslovit možné zákazníky. Potenciálu TikToku si všímají i další české firmy, které se letos na rostoucí sociální síť začaly ve velkém stahovat. Skrze krátká a úderná videa se snaží zaujmout mladší generaci.

Mezi nejsledovanější české firemní účty patří iOpraveno. Založit podniku účet na TikToku a natáčet na něj videa napadlo majitele Matyáše Kouřila během pandemie. „Odhodlával jsem se dlouho, protože jsem v tom neviděl potenciál a TikTok jsem zprvu, jako většina, odsuzoval,“ popisuje majitel firmy, jež se zabývá opravou elektroniky. První video publikoval v lednu 2021 a nyní profil společnosti sleduje skoro 180 tisíc lidí.

Přečíst si článek: https://www.uol.cz/wp-content/uploads/2023/01/2022-12-28_hospodarske-noviny_strana-9.pdf